Na posiadanie jedynego w swoim rodzaju pojazdu
Customizacja pojazdów ma na celu przemienienie zwykłych pojazdów w jedyne i niepowtarzalne projekty które z całą pewnością będą wyróżniały się z tłumu.Tuning samochodów odnosi się do procesu modyfikacji i personalizacji samochodów w celu poprawy ich wydajności, wyglądu i dźwięku. Może to obejmować zmiany w silniku, układzie wydechowym, zawieszeniu, karoserii, wnętrzu i wielu innych elementach. Tuning jest popularny wśród entuzjastów motoryzacji, którzy chcą dostosować swoje samochody do swoich indywidualnych preferencji i osiągnąć lepsze osiągi.
TUNING WIZUALNY SAMOCHODU – koncentruje się na zmianach zewnętrznych i wewnętrznych, które mają na celu poprawę wyglądu i stylu pojazdu. Chociaż takie modyfikacje nie mają bezpośredniego wpływu na osiągi samochodu, mogą pomóc w nadaniu mu unikalnego charakteru i wyróżnienia się na drodze. Oto kilka przykładów typowych modyfikacji wizualnych podczas tuningu samochodów:BMW M2
Fluorescent satin california
Samochód wykonany pod indywidualny projekt
Oklejenie : PROJEKT – Fluorescent satin california and Black MATT
50000(pln)
BMW M2 COMP
Matt Lizard Lime
Samochód wykonany pod indywidualny projekt
Oklejenie : PROJEKT pod reklame firmy
85000(pln)
BMW M3 E92
M-TOWN
Samochód wykonany pod indywidualny projekt
Oklejenie : PROJEKT w barwach M-TOWN
45000(mc)
BMW X6M
Hamann Blue PHYTONIC
Samochód wykonany pod indywidualny projekt
Oklejenie : PROJEKT – Beige Satin
100000(pln)
BMW X7B
Alpina Blue
PAKIET 4 BLUE ( KOMPLETNE MYCIE AUTA 4 RAZY W CIĄGU MIESIĄCA )
399PLN
AUDI Q5
Matte Black
Mycie detailingowe
PAKIET MEDIUM GREEN
159PLN
MERCEDES-BENZ GLC
Cranberry red
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1250PLN
AUDI Q8
Tango Red Metallic
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1750PLN
AUDI SQ7
Orca Black Metallic
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1450PLN
MERCEDES-MAYBACH S 580
Obsidian Black metallic
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1350PLN
AUDI A6 S-line
Black Edition
Mycie detailingowe
PAKIET MEDIUM GREEN
159PLN
BMW M2 COMPETITION
Sunset Orange
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1550PLN
DODGE VIPER RT/10
Yellow Custom
Wieloetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką ceramiczną 9H
2850PLN
BMW X5M
Beige Satin
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1450PLN
BMW X6M
Sea BLue
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1450PLN
DEFENDER 90
Beige Matt
Mycie detailingowe
PAKIET MEDIUM GREEN
159PLN
SMART BRABUS
Jack Black
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1150PLN
MERCEDES-BENZ GLA 45
Grey Satin
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1250PLN
PORSCHE 911 Turbo S
Agate Grey Metallic
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1550PLN
MERCEDES-BENZ GLC
Diamond White
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką 9H trwałością do 3 lat
1650PLN
BMW X7
Black Gloss Metallic
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1450PLN
MERCEDES-BENZ GLE
Black Matt
Mycie detailingowe
PAKIET MEDIUM GREEN
159PLN
BMW M5
Black Sapphire Metallic
Wieloetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie powłoką ceramiczną 9H
2650PLN
Porsche Panamera
Carrara White Metallic
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1450PLN
Porsche Taycan
Jet Black
Jednoetapowa korekta lakieru oraz zabezpieczenie woskiem z trwałością do 6 miesięcy.
1550PLN
ul. Łopuszańska 38B
02-232 Warszawa
Pn. – Pt. 8:00 – 20:00
Sb. 9:00 – 15:00
(+48) 886 577 666
info@evoclub.pl
Samochód wykonany pod indywidualny projekt
Oklejenie : PROJEKT – Fluorescent satin california and Black MATT
PPF + Powłoka hydrofobowa
Modyfikacje
• H&R Sprężyny
• Sportowy układ wydechowy M Performance Parts
• Zwiększenie mocy silnika
Koła :
• Dystanse
• Felgi 20-calowa obręcz koła M ze stopów lekkich Star Spoke 666 – kolor BLACK GLOSS
Dodatki :
• BMW M Performance Parts ( carbony – splitery – dokładki – lotka – lusterka – dyfuzor )
• Emblematy Black GLOSS
• Czarne wykończenie nerek, skrzeli
• Lampy , pas na szybie i Światła przeciwmgielne profesjonalna folia PPF ( najmniejszy odcień przyciemnienia )
• Wszystkie przednie kratki ( malowane piano black )
• Podsufitka z alcantary
• Montaż 2 sztuk przedni Grill V Brace dla BMW widoczne pod grillem ( malowane w kolor nadwodzia – Fluorescent )
• Zaciski czarne z oznaczeniem M
————————————————
BMW M2
NAPĘD TYŁ, UKŁAD JEZDNY I MOC.
Moc silnika : 465 Nm (370 KM)
Typ napędu : Tylny (RWD)
Przyspieszenie (0-100 km/h) : 4,3 s
KOSZT WYKONANIA : ~50.000PLN
Pod maską M2 Competition pracować będzie rzędowy silnik 6-cylindrowy M TwinPower Turbo o pojemności 3 litrów bazujący na jednostce z M3/M4. Generuje on 555 KM maksymalnej mocy dostępnej w przedziale od 5250 do 7000 obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 720 Nm (dostępny jest w zakresie obrotów od 2350 do 5230 obr/min). To odpowiednio o 150 KM i 170 Nm więcej od standardu . Do wyboru będzie wersja z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów, a także z dwusprzęgłową przekładnią M DCT.
Wprowadzenie mocniejszego silnika wymusiło szereg innych zmian w aucie. M.in. całkowicie nowy jest układ chłodzenia, z przeprojektowanymi wlotami powietrza i atrapą chłodnicy. W tylnej części auta z całą pewnością uwagę będą przyciągać cztery końcówki układu wydechowego. W zależności od wybranego trybu jazdy zmieniać się będzie także dźwięk generowany przez silnik. Odpowiednio do mocy zmodyfikowano także układ hamulcowy z 400-milimetrowymi tarczami z przodu i 380-milimetrowymi tarczami przy kołach tylnej osi.
OCHRONA TWOJEGO SAMOCHODU NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – CAŁY POJAZD OBKLEJONY FOLIĄ PPF!
Oklejenie : Matt Lizard Lime
Przód
Front Lip CS Pro Competition Carbon Fiber Reinforced Polymer
Mirror Cover Competition Carbon Fiber Reinforced Polymer
Grill Competition Carbon Fiber Reinforced Polymer
Canards DTM M2 Competiton Carbon Fiber Reinforced Polymer
Pas na szybie przeciwsłoneczny (Folia premium 3M)
Bok
Side Skirts Competiton Carbon Fiber Reinforced Polymer
Side VentsCarbon Fiber Reinforced Polymer
Felgi : Yota Wheels Hyper Gloss Graphite 20
Tył
Diffuser Pro Led Carbon Fiber Carbon Fiber Reinforced Polymer
Spoiler Carbon Fiber Reinforced Polymer
Modyfikacje
Przeskalowanie zegarów sportowych
Permanentnie otwarte klapy w wydechu w programie Sport oraz Sport +,
Pops&Bangs (bardzo agresywne),
Zniesienie limitera prędkości maksymalnej,
OPF OFF,
Program 555KM 720Nm,
DownPipe z wydechem customowym,
Zmieniony dolot + Intercooler,
7-biegowa skrzynia z podwójnym sprzęgłem m drivelogic,
KOSZT WYKONANIA : ~100.000PLN
Pod maską M2 Competition pracować będzie rzędowy silnik 6-cylindrowy M TwinPower Turbo o pojemności 3 litrów bazujący na jednostce z M3/M4. Generuje on 555 KM maksymalnej mocy dostępnej w przedziale od 5250 do 7000 obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 720 Nm (dostępny jest w zakresie obrotów od 2350 do 5230 obr/min). To odpowiednio o 150 KM i 170 Nm więcej od standardu . Do wyboru będzie wersja z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów, a także z dwusprzęgłową przekładnią M DCT.
Wprowadzenie mocniejszego silnika wymusiło szereg innych zmian w aucie. M.in. całkowicie nowy jest układ chłodzenia, z przeprojektowanymi wlotami powietrza i atrapą chłodnicy. W tylnej części auta z całą pewnością uwagę będą przyciągać cztery końcówki układu wydechowego. W zależności od wybranego trybu jazdy zmieniać się będzie także dźwięk generowany przez silnik. Odpowiednio do mocy zmodyfikowano także układ hamulcowy z 400-milimetrowymi tarczami z przodu i 380-milimetrowymi tarczami przy kołach tylnej osi.
OCHRONA TWOJEGO SAMOCHODU NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – CAŁY POJAZD OBKLEJONY FOLIĄ PPF!
W Audi S8, biznesowej limuzynie w jej najbardziej sportowej formie, skutecznie się zrelaksujesz i szybko dotrzesz do celu.
Dzięki rozwiązaniom poprawiającym dynamikę jazdy, takim jak dynamiczny układ kierowniczy z tylną osią skrętną oraz napęd quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym, poczujesz efektywność podczas każdej podróży.
Technologia OLED tylnych świateł to realizacja zachwycającej koncepcji oświetlenia: w pełni cyfrowej i wyjątkowo efektownej.
Dzięki rozwiązaniom poprawiającym dynamikę jazdy, takim jak dynamiczny układ kierowniczy z tylną osią skrętną oraz napęd quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym, poczujesz efektywność podczas każdej podróży.
Biznesowa limuzyna w najbardziej sportowej formie. Audi S81 w kolorze niebieskim Ultra z charakterystycznymi dla wersji S elementami wyposażenia zewnętrznego i wewnętrznego.
OCHRONA TWOJEGO SAMOCHODU NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – CAŁY POJAZD OBKLEJONY FOLIĄ PPF!
Sercem R8 Coupé V10 performance quattro jest potężny silnik wolnossący V10.
Dynamika jazdy z szerokim wachlarzem możliwości: od sportowego zawieszenia ze stabilizatorem CFK poprzez dynamiczny układ kierowniczy aż po ceramiczne tarcze hamulcowe.
Mocno zarysowane wloty powietrza, szeroka osłona chłodnicy Singleframe, spojler z włókna węglowego i umieszczony centralnie silnik gwarantują spektakularne osiągi samochodu.
Silnik wolnossący V10 Audi R8 Coupé V10 performance quattro osiąga maksymalną moc 456 kW. Pozwala to na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 331 km/h.
OCHRONA TWOJEGO SAMOCHODU NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE – CAŁY POJAZD OBKLEJONY FOLIĄ PPF!
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie do nałożenia wosku
Pielęgnacja wnętrza samochodu:
PAKIET 4 BLUE – kompletne mycie auta 4 razy w ciągu miesiąca
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie do nałożenia wosku
Pielęgnacja wnętrza samochodu:
PAKIET MEDIUM GREEN
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
W całym procesie dodaliśmy powłoke 9H to rodzaj powłoki ochronnej, która stosowana jest w procesie detailing’u samochodu. Powłoka 9H jest oparta na nanotechnologii i składa się z płynnej mieszanki krzemionki, żywicy i tlenku tytanu. Po nałożeniu na lakier samochodu, powłoka twardnieje, tworząc trwałą i odporną na zarysowania powłokę ochronną.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie do nałożenia wosku
Pielęgnacja wnętrza samochodu:
PAKIET MEDIUM GREEN
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
W całym procesie dodaliśmy powłoke 9H to rodzaj powłoki ochronnej, która stosowana jest w procesie detailing’u samochodu. Powłoka 9H jest oparta na nanotechnologii i składa się z płynnej mieszanki krzemionki, żywicy i tlenku tytanu. Po nałożeniu na lakier samochodu, powłoka twardnieje, tworząc trwałą i odporną na zarysowania powłokę ochronną.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Ocena stanu powierzchni – przed przystąpieniem do korekty lakieru, należy ocenić stan powierzchni lakieru i określić, jakie niedoskonałości powierzchniowe trzeba usunąć. Na podstawie tej oceny można dobrać odpowiednie narzędzia i materiały do korekty.
Przygotowanie narzędzi – do wieloetapowej korekty lakieru konieczne jest przygotowanie różnych narzędzi, takich jak różne rodzaje polerek, papier ścierny o różnej grubości ziarna, preparaty polerskie o różnej intensywności, itp.
Wstępna korekta – wstępna korekta lakieru polega na usunięciu większych rys i niedoskonałości przy użyciu grubszego papieru ściernego i polerek o mniejszej intensywności.
Ścierniwo – w kolejnym etapie używa się bardziej drobnego papieru ściernego i polerek o większej intensywności, aby zniwelować mniejsze rysy i niedoskonałości powierzchniowe.
Korekta – w tym etapie stosuje się preparaty polerskie o coraz większej intensywności, aby usunąć pozostałe niedoskonałości powierzchniowe i przywrócić pierwotny połysk lakieru.
Oczyszczanie powierzchni – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparatach polerskich, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
W całym procesie dodaliśmy powłoke 9H to rodzaj powłoki ochronnej, która stosowana jest w procesie detailing’u samochodu. Powłoka 9H jest oparta na nanotechnologii i składa się z płynnej mieszanki krzemionki, żywicy i tlenku tytanu. Po nałożeniu na lakier samochodu, powłoka twardnieje, tworząc trwałą i odporną na zarysowania powłokę ochronną.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
W całym procesie dodaliśmy powłoke 9H to rodzaj powłoki ochronnej, która stosowana jest w procesie detailing’u samochodu. Powłoka 9H jest oparta na nanotechnologii i składa się z płynnej mieszanki krzemionki, żywicy i tlenku tytanu. Po nałożeniu na lakier samochodu, powłoka twardnieje, tworząc trwałą i odporną na zarysowania powłokę ochronną.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie do nałożenia wosku
Pielęgnacja wnętrza samochodu:
PAKIET MEDIUM GREEN
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
W całym procesie dodaliśmy powłoke 9H to rodzaj powłoki ochronnej, która stosowana jest w procesie detailing’u samochodu. Powłoka 9H jest oparta na nanotechnologii i składa się z płynnej mieszanki krzemionki, żywicy i tlenku tytanu. Po nałożeniu na lakier samochodu, powłoka twardnieje, tworząc trwałą i odporną na zarysowania powłokę ochronną.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
W całym procesie dodaliśmy powłoke 9H to rodzaj powłoki ochronnej, która stosowana jest w procesie detailing’u samochodu. Powłoka 9H jest oparta na nanotechnologii i składa się z płynnej mieszanki krzemionki, żywicy i tlenku tytanu. Po nałożeniu na lakier samochodu, powłoka twardnieje, tworząc trwałą i odporną na zarysowania powłokę ochronną.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie do nałożenia wosku
Pielęgnacja wnętrza samochodu:
PAKIET MEDIUM GREEN
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Ocena stanu powierzchni – przed przystąpieniem do korekty lakieru, należy ocenić stan powierzchni lakieru i określić, jakie niedoskonałości powierzchniowe trzeba usunąć. Na podstawie tej oceny można dobrać odpowiednie narzędzia i materiały do korekty.
Przygotowanie narzędzi – do wieloetapowej korekty lakieru konieczne jest przygotowanie różnych narzędzi, takich jak różne rodzaje polerek, papier ścierny o różnej grubości ziarna, preparaty polerskie o różnej intensywności, itp.
Wstępna korekta – wstępna korekta lakieru polega na usunięciu większych rys i niedoskonałości przy użyciu grubszego papieru ściernego i polerek o mniejszej intensywności.
Ścierniwo – w kolejnym etapie używa się bardziej drobnego papieru ściernego i polerek o większej intensywności, aby zniwelować mniejsze rysy i niedoskonałości powierzchniowe.
Korekta – w tym etapie stosuje się preparaty polerskie o coraz większej intensywności, aby usunąć pozostałe niedoskonałości powierzchniowe i przywrócić pierwotny połysk lakieru.
Oczyszczanie powierzchni – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparatach polerskich, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Opis wykonanych prac :
Przygotowanie powierzchni – przed rozpoczęciem korekty lakieru, powierzchnia samochodu musi być dokładnie umyta i osuszona, aby usunąć z powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, takie jak kurz, brud, owady i osady.
Maskowanie elementów nielakierowanych – aby chronić elementy nielakierowane przed przypadkowym uszkodzeniem podczas korekty lakieru, należy je starannie zabezpieczyć taśmą maskującą.
Wybór preparatu polerskiego – do jednoetapowej korekty lakieru zazwyczaj stosuje się preparat polerski, który zawiera środki ściernie. Ważne jest, aby wybrać odpowiedni preparat polerski, który będzie skutecznie usuwał niedoskonałości powierzchniowe, a jednocześnie nie uszkodzi powierzchni lakieru.
Przeprowadzenie korekty – po wyborze odpowiedniego preparatu polerskiego, można rozpocząć proces korekty lakieru. Preparat polerski jest nakładany na polerkę, a następnie równomiernie rozprowadzany na powierzchni lakieru. Następnie powierzchnia lakieru jest polerowana przy użyciu polerki i preparatu polerskiego, aby usunąć niedoskonałości powierzchniowe.
Usunięcie pozostałości po preparacie polerskim – po przeprowadzeniu korekty lakieru, należy dokładnie usunąć pozostałości po preparacie polerskim z powierzchni lakieru, aby zapobiec matowieniu i szarzeniu lakieru.
Woskowanie powierzchni – po zakończeniu korekty lakieru, zaleca się woskowanie powierzchni, aby zabezpieczyć lakier przed wpływem czynników zewnętrznych i przedłużyć trwałość korekty.
Korekta jednoetapowa detaling jest dobrym rozwiązaniem dla samochodów, które nie są mocno zarysowane, a wymagają tylko niewielkiej poprawy wyglądu. Jest to również dobry wybór dla osób, które chcą oszczędzić czas i pieniądze na detalingu, ale nadal chcą poprawić wygląd swojego samochodu.
Jeśli szukasz profesjonalnej obsługi, która zapewni Twojemu samochodowi nie tylko piękny wygląd, ale także długotrwałą ochronę, to zapraszamy do ponownego skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy, że będziecie Państwo zadowoleni z efektów naszej pracy.
• JESZCZE RAZ DZIĘKUJEMY
za wybór naszej firmy i serdecznie zapraszamy ponownie. Z przyjemnością podejmiemy się kolejnych wyzwań detalingowych i zadbamy o piękny wygląd oraz stan techniczny Państwa samochodu.
Ten uniwersalny rower elektryczny o wielkich możliwościach jest doskonały na wyprawy, dojazdy oraz zwyczajne kręcenie, umilając każdą trasę. Rama aluminiowa ALUXX i silnik syncdrive sport razem zapewniają płynne sterowanie i przyspieszanie, niezależnie od rodzaju i profilu trasy.
Rozmiar ramy : L
Rodzaj : Elektryczny
Jednostka sterująca : RideControl Ergo
Panel sterujący : RideDash Evo
Akumulator : EnergyPak Smart 500Wh
Kolor : Zielona Perła
Widelec : SR Suntour XCR 34 Boost Air LOR, 120mm
Kierownica : Giant Connect TR Riser 31.8
Chwyty : Liv Connect Ergo Microtech Plus, Lock-on
Wspornik kierownicy : Giant Contact
Siodło : Liv Sport
Dodatki : EnergyPak 4A Smart Compact
Ten uniwersalny rower elektryczny o wielkich możliwościach jest doskonały na wyprawy, dojazdy oraz zwyczajne kręcenie, umilając każdą trasę. Rama aluminiowa ALUXX i silnik syncdrive sport razem zapewniają płynne sterowanie i przyspieszanie, niezależnie od rodzaju i profilu trasy.
Rozmiar ramy : L
Rodzaj : Elektryczny
Jednostka sterująca : RideControl Ergo
Panel sterujący : RideDash Evo
Akumulator : EnergyPak Smart 500Wh
Kolor : Zielona Perła
Widelec : SR Suntour XCR 34 Boost Air LOR, 120mm
Kierownica : Giant Connect TR Riser 31.8
Chwyty : Liv Connect Ergo Microtech Plus, Lock-on
Wspornik kierownicy : Giant Contact
Siodło : Liv Sport
Dodatki : EnergyPak 4A Smart Compact